Are mama doi (3) baieti!

img_20160824_170652

Intrebarea pe care cred ca o primesc absolut cel mai des este “cum ma descurc” cu 2 baieti relativ mici( Tudor 4ani jumate, Victor 1 an) si e putin amuzant pentru ca, asa cum ati descoperit din titlu, eu tind sa cred ca am trei (da, 3, tati e si el tot un copil)… in fiecare zi ma intreb cam ce mai poate sa se intample, ce idei mai coc ei in cuptorul lor micut zis si capsor si evident ca nu ma plictisesc niciodata.

Cand am ramas insarcinata a doua oara, eram asa putin ingrijorata oarecum pentru ca nu aflasem inca sexul copilului si initial nu am vrut sa il stiu ca sa fiu surprinsa ca si la Tudor, dar tati nu a suportat gandul ca ar putea deveni tata de fetita asa ca a fost mega-usurat cand a  aflat ca vom avea un baietel. Tudor nu prea era inca decis, asta pentru ca initial a vrut surioara, dar cand si-a cunoscut fratiorul a fost extaziat.. ca are cu cine face prostioare, evident.. Tati, ca sa ma linisteasca la gandul ca voi avea o viata chiar grea cu 3 flacai, m-a pacalit ca o sa fiu un fel de printesa si mi-am zis.. da, asa imi convine.. abia abia o sa fiu si eu rasfatata..yes!! Da…de unde… alintata sau rasfatata in niciun caz, scutita de treburi sau mai stiu eu ce nici nu poate fi vorba.. si ati ghicit nici printesa nu sunt…dar, norocul meu e ca sunt toti atasati de mine… atat de atasati incat timpul meu liber se rezuma la minutele libere din baie (care mai degraba sunt secunde). O sa radeti, dar toti sunt alintati, dragalasi si… zvapaiati?! (ca sa nu folosesc o alta metafora care i-ar caracteriza). Tati inca spune ca-s o printesa.. eeu nu stiu ce povesti a citit el, dar sigur nu erau de acelea cu final fericit sau.. optimiste. 3 barbati are mama si peste vreo 10 ani probabil o sa ma vedeti cu fire albe prin cap, dar nu-i nimic, o sa fiu o printesa tare chic!

A! In casa noastra nu mai e liniste de peste un an de zile… asa ca vecinii nostri au fost/sunt cei mai fericiti.. Pai cui ii place linistea? Pfft.. e un lux. Stiti imaginile alea amuzante pe care le gasim pe net cu femei care se ascund in baie pretinzand ca fac altceva? NU E O MINCIUNA! E amuzant dar intotdeauna glumesc pe seama asta.. eu le zic alor mei ca m-as muta in padure.. nu de alta.. dar la cata experienta am.. (cu salbaticia) as putea fi printesa.. in PADURE!!! Stiu ce-o sa-mi spuneti..ca e normal.. asa-s copiii, etc.. Ei bine, nu ma intelegeti gresit ii iubesc pe toti 3 mai mult decat as putea sa va astern aici, dar uneori as vrea sa pot sa ma asez la masa si sa savurez un pahar de vin rosu, rasufland usurata si gandindu-ma doar la cat de rfumoasa e viata… Si e frumoasa! ( O sa fiu soacra mare de..cel putin 2 ori!!)

Tot ce vreau sa va zic e ca am 3 baieti. 3 si toti 3 copii, 3 pe care-i iubesc si ii pretuiesc mai mult decat orice.

Si voi sunteti tot printese?

Anca.

Leave a Reply

