New begginings: about me

 

new-beginnings

Probabil nu intelegeti de ce mi-am inceput un blog nou, asta in cazul in care stiti deja de cel vechi (probabil nu, stiu) dar ideea e ca in sinea mea am stiut dintotdeauna ca-mi place sa scriu.. bazaconii ce-i drept, dar asta simt ca imi iese cel mai bine. Si ca sa o iau de la inceput, hei, eu sunt Anca si sunt mama a doi baietei absolut formidabili (o sa intelegeti pe parcurs cam cat de formidabili sunt) si as vrea sa impartasesc cu voi lumea mea. O sa vedeti ca nu e chiar atat de interesanta mereu, dar uneori bazaconiile pe care le fac cei mici sunt atat de hilare incat trebuie sa stie si altii. Si nu, nu vreau sa ii fac de ras.. most likely alea o sa le pastrez pentru arhiva personala ca sa ii pot sabota mai tarziu in viata (asa cum ei santajeaza, eu de ce n-as face-o?). Ideea e ca uneori viata noastra pare o inregistrare a emisiunii lui Iantu, aia cu “Copiii spun lucruri traznite” si uneori chiar nu stii la ce sa te mai astepti din partea lor. Viata asta e facuta ca sa o traiesti si sa impartasesti si cu altii mai ales din bucuriile vietii… nu suntem noi chiar demni de “stirile de la ora 5” dar chiar meritam un loc la 19:00 (glumita).

 

Mi-am dat seama ca alter ego-ul meu s-a transformat in ultimii ani si probabil am simtit nevoia sa renunt la scris, dar in fond asta a fost prima mea pasiune arzatoare pe care am fructificat-o ocazional cu cateva cuvinte asternute unui public; de cele mai multe ori au fost doar idei adolescentine ce aveau nevoie deceva lauri, dar ce nu s-a schimbat e pasiunea. Cuvintele imi sunt prietene chiar si-atunci cand copiii mei isi revara frustrarile in catev a lacrimi de crocodil si cateva interpretari teatrare foarte foarte slabe.

 

Ei bine, m-am gandit sa-mi alimentez in continuare imaginatia si sufletul de copil printr-un blog sper eu dragut despre mine si cei trei crai de la rasarit, pentru ca in fond sunt “printesa” peste 3 Praslea care mai de care mai fermecator.

 

Am sa inchei printr-un “Bine ati venit!!” in casuta mea cu ganduri si sper sa ne transformam cu totii in niste fluturi deosebiti candva in viata asta (adica sa ajungem la maturitate intr-un mod frumos, na!) si sa ne laudam fiecare cu intamplari gamuzante si interesante!

 

 

Anca

Leave a Reply

