Indragostit, desi n-am vrut

Ce frumos e sa fii indragostit, asa-i? Ei bine iubirea asta e bizara, apare cand nu te astepti si iti cam suceste mintile..dar inainte de a aprofunda acest subiect o sa incept cu altceva ca sa-mi intelegeti ironia..11219326_1178030902229933_8368710244892489130_n

 

Fiind mama de baieti, intotdeauna mi-am pacalit subconstientul ca ai mei flacai pana s-or indragosti o sa ies la pensie.. adica am sperat ca va fi cat de tarziu se poate ca sa-mi pregatesc atat mintea cat si sufletul pentru tot ce va urma… da bine, parca v-am zis ieri ca ma simt filmata cu camera ascunsa pentru “copiii spun lucruri traznite” si incep sa cred ca cineva vrea sa ma stresez sau sa mor de inima inainte de termen…Poate va intrebati de ce.. dar Tudorica al nostru a stat acasa cam 3 saptamani (2 bolnav+1 vacanta) si mintea lui a inflorit subit cu idei care mai de care mai hilare si \infricosatoare pentru bunastarea mea si i s-a pus pata ca e indragostit.. DA, ati auzit, INDRAGOSTIT la nici 5 ani.. HA! pai da pe mine cine m-a mintit ca baietii nu fac dinastea pana la 16 ani+ (da, stiu, visez, dar asa vreau eu, sa visez frumos).. cred ca m-am pacalit a doua oara ( ca si aia cu baietii seamana cu mama – la mine au dat skip, caci amandoi au fix nimic de la mine).. eh poate la inceput mi s-a parut asa amuzantico-comico-tragic gandindu-ma ca n-are cum si i se pare.. HAHA din nou, dar nu…

Cand am apucat sa-l mutam pe Tudor in camera cu Victor, asteptand sfantul internet sa ne fie instalat, i s-a pus lui pata ca o cheama pe N.(ce credeati ca va zic si cum o cheama?) “sa repare amandoi televizorul”.. inocent, asa-i? Pai nici nu am apucat sa ma amuz corect ca urmatoarea lui fraza a fost ” Pai da, o chem la mine acasa si o duc la mine in camera sa dormim amandoi ..(dupa ce reparam televizorul mai mami..)”.. I-auzi da cate idei au pustanii de 5- ani, m-a luat pe nepregatite.. si-apoi ce puteam si eu sa-i zic in afara de ” Pai si cu Victor cum ramane?”. Cine a crezut ca baieteii la varsta asta nu au imaginatie sau idei, va zic sigur ca se inseala.. de ce? pentru ca pustiul deja s-a gandit la tot.. i-a gasit si lu’ fracsu’ (ca sa zic asa pe limbajul lor) o iubitica sa-i tina de cald la noapte pana o iubeste el pe N. Nu mai zic ca era sa-mi pice falca, dar tot pe atitudinea asta haha amuzant, dragut am lasat-o ca poate poate ii trece, pana cand, acum 2 zile. stand la masa si fiind pierdut in ganduri imi spune ca o iubeste. Da zau ca trebuia sa vedeti fata mea atunci, dar parca mai degraba a lui.. nici nu ma mai vedea pe mine, mamica lui draguta, gata el e indragostit, iar eu sunt pe planul 2. Tati, baiat si el, a fost si el amuzat pana doar si poate pana cand a inceput el sa-i spuna lui tati ca el o invita pe N. acasa..si tati si-a impus autoritatea corect spunandu-i ca nu intra nimeni la noi in casa fara acordul lui si parca s-a mai potolit.

 

Dar stiti ce e cel mai amuzant? Ma vad ducandu-ma la gradi, sa-l iau pe print acasa si cumva sa fie si fetita cu pricina prin preajma si tatal ei ca deh, trebuie sa-i mai luam si acasa, si sa-i spuna ” Hai N. la mine acasa sa dormim amandoi in camera mea..”

 

Si parca ma vad.. maturand demnitatea si rusinea si tot ce vreti de pe jos in timp ce tatal fetitei se pregateste sa dea replica…

 

Si ia zi Tudorica, cum e sa fii indragostit..?

 

Anca.

Leave a Reply

