Inspir, expir

13700221_1237798642919825_6522789875907401119_nDe multe ori in “cariera” de mamica am fost intrebata cum de imi pastrez calmul sau cum reusesc sa negociez cu “teroristii”.. Ei bine, o sa radeti,dar Tudor a fost extrem de cuminte si nu a trebuit sa fac mare lucru pentru a-mi stapani nervii ca sa zic asa, bine asta pana pe la un an jumate-2, apoi a inceput santajul emotional si m-am lasat pagubasa.. Ei da acum cand trebuie sa am rabdare cu 2 copilasi dragalasi si inofensivi (a se repeta “inofensivi”) lucrurile devin cel putin interesante.

 

Sunt momente (zile) in care rad cu tati si ii tot repet ca m-as muta in padure, nu de alta dar v-am mai zis am experienta cu animalutele inofensive. Alor mei le place sa fie catelusi (adica lots of puppy eyes) sau niste ursuleti care se vor alintati, deci sigur in padure sigur mi-as gasi companie. De alte multe ori, m-as ascunde intr-o camera asa vreo 3-4 saptamani (ani lumina) sau in baie (haha) si as astepta sainceapa simultan al III-lea si al IV-lea razboi mondial. Doar are mama 2 baieti tare dragalasi.. atat de dragalasi, incat atunci cand ii cert nu mai stiu cum sa-si manifeste dragostea – Tudor imi spune obsesiv ca ma iubeste (doar stiti ca e expert in iubit) iar Victor flutura din genele lui lungi si dese si ma inmoi toata cand vad cat santaj emotional emana.. Dar ce sa-i faci? Fara ei as fi poate o pitipoanca trista (ati vrea voi, haha) care toata ziua sta pe telefon (?!) sau merge la shopping (da Doamne). Dar tot ce fac in orice zi grea e sa trag aer in piept, sa-mi zic ca in 10 ani poate ma eliberez de strez si sa expir aerul realizand ca nu scap de comorile mele prea curand.

 

Am stat de multe ori sa ma intreb cum pot fi puiutii astia de om atat de inteligenti, obrajnici si ingerasi in acelasi timp, dar la sfarsitul zilei i-as sufoca cu iubirea pe care le-o port, poate poate li se face mila si sunt cuminti!

 

Inspir, expir (Victor abia a adormit dupa 20 de minute de urlat/plans, iar Tudor face galagie).. Cum sa NU-I iubesti?

 

 

Anca.

Leave a Reply

