Miliardari de vise

Copilaria e atat de frumoasa… ai timp sa te joci, sa te dezvolti, sa vizezi, sa sa sa..multe lucruri frumoase, dar cel mai frumos ca si copil (cred) e sa ai cu cine si cu ce sa te joci. Ei bine cam asa gandeste si Tudor.. aproximativ..baiatul-miliardar-2

Inca de cand a inceput sa primesca jucarii si sa inteleaga care-i treaba cu ele a tot fost nemultumit “de averea” pe care o are, cerandu-ne constant jucarii, jucarii, jucarii. Noi, astia mai fraieri i-am tot luat ca deh e copil si vrea (v-am mai zis eu de santajul emotional) si trebuie sa aiba cat mai multe (glumesc). Recent, foarte indignat de faptul ca nu prea a mai primit jucarii (minciuni!) m-a intrebat “Mami, da eu cate case am?!”.. adica cum.. ce, nu stiati? Tudor se vrea urmatorul Tiriac al Romaniei, adica bani. De cele mai multe ori ne-a implorat sa-l lasam sa mearga la munca in locul nostru (YOU GO KID!) ca sa-si poata MIC… ei bine a fost tare suparat cand i-am zic ca n-are nicio casa si ca ar trebui sa mai creasca pentru asta, dar tot nu se lasa.

Acum cateva zile, i-am scos pe-ai mei pitici la shopping ca sa le cumpar ceva hainute de sarbatori (da, am o obsesie, iar ei un milion de haine) si Tudor a fost mega-incantat tocmai pentru ca intuia ca o sa-l las sa-si cumpere si vreo jucarie. Are o obsesie pentru roboti. Si Cars. Si cam tot ce vede el interesant… A! sa nu uitam de masinile de gunoi care-s fascinante pentru “Inaltimea Sa” si evident, le-ar vrea pe toate. A vrut sa-si cumpere un robot si evident ca deja are zeci, dar eram in Pepco si am zis ca nu sunt atat de scumpe.. HAHA ce sa vezi.. a les un robotel minuscul si foarte scump care nu facea nimic, da’ era scump asa ca era fascinant.. evident l-am refuzat politicos (in capul meu, in realitate a fosst ferm refuzat) si i-am explicat ca acel robotel costa prea multi bani si c-ar trebui sa se reorienteze. Va dati seama ca nu i-a picat bine, nu? S-a suparat atat de tare incat si-a setat un tel in mintea lui necoapta de print ca o sa creasca mare, o sa aiba bani si o sa-si cumpere un robot scump….( mie nimic, eu nu prea merit, haha). M-a amuzat teribil si l-am incurajat sa ajunga unde isi doreste si sa-mi ia si mie o casa daca tot are vise atat de mari si realizabile in maxim 10 ani (lumina). E un scump, n-am ce zice.. rasfatat si alintat peste masura, simpatic de multe ori, dar egoist si snob pana la cer si-napoi.

Are imparatia lui de masini si roboti si nu-l poate opri nimeni si nimic, doar e print!

 

P.S: Nu mai mergem cu copiii la cumparaturi, gata! Sunt mancatori de suflete!

Nu-i asa ca vreti si voi din casele lui Tudor? … Ma gandeam eu..

 

 

Anca.

 

(Poza luata de pe http://teodoraleon.blogspot.ro/2014/06/despre-baiatul-miliardar-de-david.html)

Leave a Reply

