3 Doamne si toti 3!

15127457_1392674160765605_2058573630_oDupa cum v-am mai povestit deja, sunt singurul exemplar feminin din familia mea si am pe langa 3 flacai care-mi cresc inima (mananca sufletul, zilele) si ma fac sa-i iubesc pe zi ce trece mai mult. Ei, multi dintre voi ar zice ca am 3 bodyguards sau 3 creai de la rasarit care-mi apara castelul, dar dupa cum v-am povestit cu cateva posturi in urma, nu e chiar asa. Personajul favorit al baietilor nostri este tati..(si da, baietii mei sunt niste mamosi inraiti si tot n-am noroc, hah) de ce?! Pai simplu.. desi e mult mai sever, serios, vertical fata de mine, ai mei baietei tot cu el tin mai mult, poate pentru ca incep si ei sa realizeze ca mai tarziu ii vor cere lui tati ba o bere, ba o maslina, ba un mic, ba un sfat legat de fete, ba sa ma convinga pe mine sa plec cat mai departe – disclaimer- trimiteti-ma la shopping (if you know what i mean)- s.a.m.d. Ideea e ca sunt geloasa. Da, da, chiar eu. Va dati seama ca as vrea sa fiu ca o printesa cu 3 “petitori” ca sa zic asa, dar momentan paradisul meu nu e chiar asa de roz. Cine stie cum o fi peste 10 ani? Vai vai! Cum o sa fiu eu mama de adolescenti? Intrebati-ma peste 10 ani, pentru ca acum chiar am un gol in stomac..nu ma intelegeti gresit, dar chiar mi-e teama de tot ce ar putea urma..

 

3 Doamne si toti 3… depind de mine. Asta chiar ma face sa ma simt o lupoaica mandra (daca ma stiti catusi de putin, atunci stiti si ca in adancul sufletului chiar cre ca-s o lupoaica) ca pot sa-mi apar puii. Dar sunt si momente in care as vrea sa dau comenzi, tu trebuie sa faci aia, tu aia si tu cealalta. De-ar fi atat de simplu. Acum, cand il cert pe Victor, ma cearta inapoi (ii tot zic ca-i dau “nana”si gesticulez, el ma imita) semn ca nu prea ii mai pasa de autoritatea mea, iar Tudor e mereu amuzat in ultima perioada, desi s-a cumintit oarecum de cand e indragostit, ca deh stiti si voi cum e. Tati e la fel de iubitor si lingusitor ca-ntotdeauna si culmea, asa cum va ziceam, ii iubesc din ce in ce mai tare pe zi ce trece! Toti sunt niste sacali emotionali si santajisti cand vine vorba e a-mi cumpara dragostea, dar cumva nu ma pot abtine. Tudor are un zambet fermecator, iar cand imi zice ca ma iubeste, ma inmoi. Victor are un ras coplesitor si e atat de expresiv incat iti vine sa-l mananci cu fulgi cu tot de cat de adorabil e… iar tati, tati e combinatia celor 2, nu are cum sa nu-mi ajunga aproape de suflet cand tot ce isi propune e sa ma faca fericita.. asta dupa ce se asigura ca flacaii nostri adorm linistiti, nu de alta dar asa cum v-am zis n-avem momente de liniste, asa ca la sfarsitul zilei, o imbratisare calda e tot ce trebuie.

 

Ah! si iarasi am cazut in plasa lor, dar ce sa-i faci! Ii iubesc pe toti 3, iar ei spera ca o sa a trezesc si maine cu acelasi (ne)chef de viata pentru o noua zi (de gatit, schimbat scutece si dres vocea). 3 Doamne si toti 3!

 

 

Anca.

Leave a Reply

