Draga Mos Craciun,

As fi vrut sa pastrez oarecum pentru mine mare parte din prima scrisoare a lui Tudor pentru Mos Craciun, dar as vrea sa va impartasesc ideile sale marete si demne de un prnt de aproape 5 ani.download

De vreo 2 ani incoace primim cam aceeasi placa: masini, roboti, jucarii, univers, masina (adevarata) de pomperi, de gunoi, de politie, etc si lista continua… Va puteti inchipui ca nu vrea lucruri simple sau un singur item anume.. nu nu nu!! Mos Craciun e bogat, el are bani!  cam asta crede Tudorel si cum as putea eu sa-i spun altfel? Ca si Mosul simte “criza”…. Nu vreau sa-i spulber visele cel putin nu deocamdata dar va invit sa ctiti in mare lista lui de Craciun.

 

Ziua lui e pe 28 februarie asa ca mai intai a negociat pentru 2 cadouri de Craciun ( si de ziua lui evident, ca doar de ce nu), dar a inteles ca are de ales intre 2 de Craciun si niciunul de ziua lui si bineinteles, cum e normal, unul acum si unul mai tarziu..

 

Cand ai copii e atat de amuzanta perioada asta, mai ales ca bugetul se restrange pe fiece an mai tare si mai tare si realizezi ca Mosul asta cam uita de tine si aduce altora cat nu pot duce, dar ce pot sa zic, sunt o invidioasa (glumesc desigur, nu pot fi invidioasa pe copii, eu-s o ciudoasa de fel) si o ofticata ca scrisorile mele nu sunt in top list-ul Mosului.. dar mai e timp.. asadar ..Mosule, iata ce crede al meu Tudor…

 

 

Draga Mos Craciun,

Vreau sa-mi iei un robot scump, mami mi-a zis ca n-are bani asa ca mai am de muncit.. dar eu nu prea vreau..A!si sunt prea mic desigur sa ma duc la munca.. si daca tot imi iei un robot scump… ia-mi toti robotii scumpi, un Sonic (obsesie noua?!). uhm pe McQueen, pe Mater (ce conteaza ca avem deja din fiecare exemplat cate 1000 de piese, mai merg cateva), lego, ceva din Star Wars, o pusca, plastelina (ca sa moara mama de inima cand vede pe unde ma joc cu ea, haha), A! si daca poti niste masini mari, dar vezi tu, cam multe jucarii.. da da si o tableta ca mami zice ca trebuie sa fiu cuminte ca sa mi-o dea pe-a ei, asa ca am zis sa te rog sa-mi iei tu una ca sa-i inchid gura lu’mami. SI TE ROG NU-MI LUA HAINE(ar trebui sa ii vedeti fata cand primeste haine ca si cadou, priceless!!) am deja prea multe si chiar nu vreau haine. Mami m-a intrebat daca vreau sa-i aduci si ei cadou, dar eu nu cred ca vrea(v-am zis ca sunt in minoritate), tati e cuminte, il iubesc mult, vrea o masina noua sau jucarii (haha, sigur sigur), bunica e prea batrana, ea nu mai primeste jucarii (ce rusine!!) si daca ma razgandesc iti mai scriu vreo cateva scrisori! AAAA! Era sa uit, mai vreau un cadou pentru N. ca sa ma iubeasca si ea (cred ca o sa te iubeasca mai mult cu un cadou… )

 

Ca sa inteegeti, Tudor e un copil tare amuzant cu o imaginatie imensa… ne face sa radem zilnic ,pentru ca ideile lui l-ar putea face sa devina urmatorul presedinte al lumii.. Pffftttt, va dati seama cum ar fi?

 

 

Draga Mos Craciun, nu ma uita!

 

Anca.

Leave a Reply

