Iubirea noastră-i multă

d19a6b29f4d4d812eeee5e2e295813ecCred că fiecare dintre noi cât trăiește își dorește să găsească iubirea adevărată. Iubirea aia care te face să simți fluturi în stomac de ai impresia că e ceva în neregulă cu tine.. și tu de fapt ești îndrăgostit(ă). De când sunt mică asta mi-am dorit: în primul rând să fiu o mamă la fel de bună ca și mama mea și să-mi găsesc prințul cu care să fac copii frumoși. Recunosc, iubirea e stranie, te face să înnebunești uneori, dar n-aș vrea să nu fi simțit ce-i iubirea.

De multe ori am fost întrebată cum știi când e pe bune .. adică cum știi când cel de lângă tine e THE ONE. Ei bine, nu poti fi sigur 100% niciodată pentru că viața asta e suficient de imprevizibilă, dar tot ce pot să va zic e că atunci când ești lângă cel potrivit o știi.. atât tu cât și fiecare moleculă din tine.. știi că vrei să te trezești cu mirosul lui (ei) pe pernă și știi că vrei să fie zi de zi, noapte de noapte. Eu mi-am găsit jumătatea chiar atunci când am încetat să mai caut sau să mai sper ce-i drept, dar nu regret nicio clipă că mi-am ascultat inima în loc de minte. Am învățat că e greu să iubești, mai ales atunci când chiar îți dorești să fii fericit și dacă chiar vrei să simți dincolo de metafore siropoase trebuie să îți asumi și bune și rele. Asta înseamnă că trăiești. Am alergat mereu după perfecțiune și frumos oarecum, uneori am fost egoistă iar alteori oarbă.. i-am lăsat pe oameni să-mi vadă parțile urâte ale sufletului deși am învățat mai târziu că eu nu sunt de fapt așa. Când am devenit mamă pentru prima oară singurul ecou ce se auzea în jurul meu era- N-o să fii o mamă bună- ei bien, după standardele lumii false si ipocrite în care trăim, nimic nu poate fi bine, dar am dăruit iubire copilului meu și i-am jurat că îi voi fi cea mai bună mamă. N-am reușit întotdeauna, dar abia când am devenit mamă pentru a doua oară am înțeles ce-i iubirea absolută după care tânjeam. C. este iubirea vieții mele, nu doar pentru că este un tată exemplar, ci pentru că m-a iubit pentru interior, niciodată pentru ambalaj. M-a înțeles și m-a iubit infinit de mai multe ori decât aș fi putut visa vreodată, m-a făcut să zâmbesc de fiecare dată când au fost nori în calea noastră și nu s-a speriat de nicio furtună care ne-a tăiat calea. Suntem doi oameni compleți și ne place să ne arătăm că ne iubim nouă, nu lumii, pentru că n-avem nimic de arătat sau demonstrat. M-a învățat că e mai important să mă iubesc întru totul decât să-mi doresc perfecțiunea pe care obsesiv o voiam. Pentru prima oară în viață pot spune că am tot ce-mi doresc. Avem doi băieți care ne fac zilele grele și frumoase și care ne ghidează zi de zi spre fericirea perfectă, spre iubirea supremă și ne apropie de fiecare dată când ne e greu. Mi-aș dori să ne fie bine mereu, să zâmbim norilor și să trecem munții împreună, chiar dacă viața nu ne lasa să facem ce ne dorim uneori. În viața noastră, iubirea e sfântă.

 

Nu uitați că viața trece repede. Iubirea noastră-i multă și v-o împărtășim și vouă.

 

 

Anca

Leave a Reply

