Drăgălășenie la superlativ

Pentru că-mi place să fiu pozitivă în ultima perioadă am zis să vă povestesc puțin cum a fost la moțul lui Victor, nu pentru că e wow ci pentru că avem un baiețel mega-adorabil.

 

Mi-adu15184077_1399884956711192_866425700_oc aminte și-acum că Tudor a fost chiar simpatic la moțul lui și a ales de pe tava un pix, un carnețel și niște chei de la mașină, semn ca ar dori să devina un director inteligent?(ar vrea mami) și a lăsat banii deoparte căci și-i face singur (haha, tot de la mami cere, no worries).. A fost super adorabil și deloc confuz, adică omulețul a știut că vrea să fie cineva mare si tare în viața asta. Ei bine… la Victor am fost puțin indeciși față de ce punem pe tavă – nu de alta, dar dacă îi puneam ceva de mâncare lua tava cu totul- așa că am rămas la clasicele chestii (foarecă, bani, chei de la mașină, lingurița, telefon, creion, caiet, ceva de meșterit, etc chestii normale) și a fost chiar oarecum previzibil, dar totodată am râs copios de personalitatea pe care și-a creionat-o deja.

Cred că v-am mai povestit, dar Victor este un gurmand. Iubeșste mâncarea și tot ce înseamnă hrană și după cum vă ziceam, nu i-am pus nimic de mâncare pe tavă tocmai pentru că ar fi fost prea previzibilă algerea lui. Așadar, copilașul nostru a alesȘ telefonul, cheile de la mașină și o linguriță. O să râdeți dar niciunul din baieții m15204192_1399882856711402_1162284674_oei n-a ales banii. Amândoi au ales cam ce îi caracterizează cel mai bine, iar pe Victor ce putea să-l definească înafară de linguriță? Ca să înțelegeți pasiunea lui, după ce și-a ales ce-i trebuie, cauta mâncarea cu lingurița, apoi a amestecat în tavă toate obiectele poate-poate e ceva de mâncare. A fost spumos de adorabil și mi-a dat de înțeles că va trebui să gătesc mult de tot în anii ce vor urma.

 

Tot ce voiam să înțelegeți e că avem o viață tare funny și asta pentru că sunt doi frați care se comletează perfect și nu e nicio zi care să semene, sunt zile grele, zile ușoare și zile în care mami se urcă pe pereți. Cu toate astea,  sunt niște adorabili!

 

Anca.

 

Leave a Reply

