Life and other drugs

Dacă nu ați simțit ironia din titlu o să vă explic mai jos la ce ma refer..

scÎn ultimile zile, adică de duminică seara ca să fiu cât mai precisă, al meu drăguț Tudorel s-a îmbolnăvit din nou. Ce este cel mai hilar de această dată e că s-a îmbolnăvit în casă. Da, ați citit bine : în casă. Cum e posibil așa ceva? Credeți-mă pe cuvant că nu știu dar devine din ce în ce mai frustrant mai ales în situații de genul. Ați văzut vreodată vreun copil care să tacă din gură și să facă liniște? Nici eu… vă spun asta pentru că nu poate vorbi de vreo câteva zile și nu a fost deloc bine-dispus față de cum îl știe toată lumea. A! Știți vorba aia cu- o nenorocire nu vine niciodată singură?- Ei bine, se aplică și în cazul meu pentru că, da, ați ghicit.. și Victor s-a îmbolnăvit. Dar stai ca nu am terminat.. pentru că mamele nu au voie să se îmbolnăvească niciodată, de ata asta Universul a zis că m-a păsuit deja de prea multe ori și am început să mă simt și eu rău, dar ce mai contează cum mă simt eu din moment ce am acasă doi copilași bolnavi?

Cel mai frustrant lucru pe lumea asta este neputința. În cazul meu, frustrarea vine din faptul că îmi pierd răbdarea tocmai pentru că și starea mea e la fel de shitty ca și a lor. Tudor mai înțelege oarecum că trebuie să tacă și să stea în casă, dar e sfășietor să-l văd cum nu îi e bine.. și asta pentru că e mai mult bolnăvior decât sănătos.. și devine frustrant. De Victor nu mai zic, e la fel ca mine, dacă nu se simte bine starea lui de bine și răbdare dispare întro clipită.

Și se spune că trebuie să îți mai faci și timp pentru tine. Ei bine, poate dacă aș mai avea încă o viață mi-aș face timp și pentru altceva, dar până atunci trebuie să am grijă de puii mei.

 

P.S: Se pare că doar atunci când sunt bolnavi pot dormi amândoi în același timp. Nu-mi place deloc. Îmi vreau copiii zvăpăiați înapoi.

 

Fiți lupoaice pentru puii voștri ca să le fie bine!!

 

Anca.

Leave a Reply

