Decembrie, luni

download-2Au trecut ceva zile de când nu am mai scris nimic și asta pentru că ultima săptămână din viața noastră a fost presărată cu doi copilași bolnăviori și o mami la fel de cobză. slavă Domnului ca a trecut și săptămâna și deși încă ne tratăm, aș putea să zic că suntem bine. Am luat o pauză de la mediul virtual și am petrecut timp prețios  în familie mai ales că l-am avut și pe tati lângă noi. Ferice sunt zilele libere! am avut timp să ma gândesc și să meditez oarecum, dar mai ales să văd câtă putere există în cei mici chiar și-atunci când nu le e bine. Au o forță extraordinară pe care ți-o transmit și ție ca părinte și sincer uiți de toate.

 

Și cum de obicei zilele bune nu țin o veșnicie, e iarăși luni. A început o nouă săptămână, sper eu mai bună ca precedenta, în care vine moș Nicolae! Recunosc, copiii mei nu sunt extaziați de Moș Nicolae încă, asta pentru că i-am avertizat ca Moșul aduce nuiele copiilor care n-au fost cuminți (oricât de mult neagă Tudorică faptul ca n-a fost cuminte parcă se așteaptă doar la nuia, nu și la dulciuri, așa că se poartă indiferent) și dulciuri și fructe celor vrednici, așadar unde nu-s jucării, Tudor e de neatins. Lăsând gluma la o parte, decembrie e o lună încărcată din toate punctele de vedere și trebuie să recunosc, deși înainte era o perioadă pe care aș fi vrut să o evit, acum abia aștept să-mi văd îngerașii lângă brad (poate rezistă o zi, cine știe) bucurându-se de daruri. Noi nu ne-am bucurat ca și copii de perioada asta așa cum ar trebui, dar îmi doresc ca ai mei băieți să se bucure de colindători, de venirea Moșului, de brăduț, de lumini, de atmosfera extrem de happy și de mirosul de coji de portocale absolut magnific.

 

Am avut câteva zile destul de tensionate și obositoare, am citit o groază de chestii răutăcioase la adresa mamelor tinere, dar cu toate astea nimic nu se compară cu imaginea copiilor mei atunci când mă trezesc în fiecare dimineață. E decembrie, luni.

 

Better days are yet to come.

 

Anca.

Leave a Reply

