Parfum de sărbătoare

Mai e puțin până vine Crăciunul și trebuie să recunosc că e printre primii ani în care abia aștept să mă bucur de daruri și spirit de sărbătoare alături de familia mea.

Ziua de 7 decembrie a fost timp de 17 ani o zi pe care aș fi vrut să o uit și să o șterg din existență pentru că am început să detest sărbătorile de iarnă de-ndată ce tat n-a mai fost, dar mi-am dat seama că ai mei copii emană atât e multă bucurie și fericire în perioada asta încât chiar nimic nu 15387638_1415760311790323_1502219542_omai contează înafară de ei. Ieri a fost primul Moș Nicolae adevărat ca să zic așa și pentu Victor și a fost cred una din cele mai emoționante momente pe care le-am trăit vreodată (aveți clipul pe facebook).. a fost atât de simplu și de pur, atât de incredibilă poate fi bucuria unui copil care se bucură sincer de simplitate (și banane, banane forever!) fără nicio grijă.. trebuie să recunosc, m-am topit.. Tudor a fost mai puțin impresionat ca de obicei, pentru că primește doar dulciuri, dar nu l-am văzut niciodată mai mândru că a fost cuminte ca anul ăsta. Moșul nu le-a adus decât câteva dulciuri și fructe pentru că îmi place să cred în povestea fiecărui Moș, așa că am respectat tradiția. Trebuie să recunosc, presimt că vom avea un Crăciun minunat.

Deși e al doilea Crăciun petrecut in patru, anul trecut nici n-am apucat să ne bucurăm prea tare de ce aveam în jur pentru că Victor avea doar o lună și eram tare obosiți. Tudor a fost ca în fiecare an cel mai răsfățat dintre toți și cel mai buuros de darurile lui Moș Crăciun. Noi nu ne-am dorit decât fericire. Și am avut..din plin. Râdeam azi cu/de Victor pentru că a început să-și manifeste dragostea mult mai intens față de toată lumea, dar mai ales a învățat să mă șantajeze/copleșească cu iubire. Dacă ieri a fost cel mai drăgălaș copil din lume, azi a fost.. amuzant (o să vă las un clip să vă convingeți cam cât de drăgălași sunt copiii). În fiecare zi mă minunez și mă întreb cum de am fost înzestrată cu copii atât de minunați…

Lăsând asta la o parte, sunt curioasă cam cât va rezista bradul anul ăsta și dacă Victor o să fie impresionat sau nu de Moș Crăciun, de cadouri, de atmosferă.. de mâncare sigur va fi impresionat având în vedere că e un adevărat pasionat de bucătărie și tot ce înseamnă ea (v-aș fi arătat și cam cum se desfată singur pe masă din bucate alese, dar n-am apucat să îl filmez, eram ocupata cu reparațiile de vigoare, adică am strâns după el..) așa că abia așteptăm să ne bucure și de Crăciun.

Mai jos vi-l las pe Victor în toată splendoarea și drăgălășenia lui… N-o să regretați, promit.

P.S: Viața e frumoasă, sărbătorile vin, niciun copil nu a fost rănit în urma catastrofei cu cremă de funduleț și ca să-l citez pe tati :”sigur nu se mai irita la fund acum..!”

Anca

Leave a Reply

