2016 și pățaniile lui

A trecut prea multă vreme de când n-am mai împărtășit ceva cu voi și astăzi am decis să îmi găsesc un dram de timp și să îmi iau rămas bun de la 2016 așa cum trebuie.

Ultimile săptămâni au fost o adevărată provocare pentru mine, la fel ca și pregătirile pentru sărbători și asta pentru ca bebe al nostru Victor trece printr-o perioada oribil de dificilă. Vorbesc despre hormoni și comportament, căci suntem sănătoși momentan și sper să rămânem așa. Ei bine totul a început cu o iritație extrem de urătă care ne-a făcut să ne petrecem ajunul Crăciunului pe la urgențe și de acolo, ei bine nimic nu a mai funcționat ca să îl calmăm. Nu mai stă la baie, plânge aproape non-stop, e nervos, irascibil, nu se mai dezlipește de mine, dar are energie. Tudor e într-o perioadă la fel de nefastă în care mai mult ne certăm decât să ne iubim de zici ca deja intră în adolescență și nici nu vreau să știu cum o să fie peste 10 ani. 2016 a fost un an extrem de greu pentru noi și ne bucurăm enorm că a trecut și că a început o nouă aventură pentru familia noastră. Ne-am petrecut Crăciunul în familie și cred că a fost unul din puținele momente în care chiar am fost fericită că îi am pe toți cei dragi alături de noi și familia noastră. Trebuie să recunosc, anul ce a trecut ne-a adus și multe bucurii, schimbări în bine, multă fericire si zâmbete colorate din partea celor mici. Apogeul fericirii lor a fost sigur faptul că în sfârșit au camera lor proprie.

Viața bate filmul, îmi spunea cineva odată așa că 2016 mă bucur că te-ai dus cu bucurie și împlinire și sper că 2017 o să fie de un miliard de ori mai bun.

 

Fiți fericiți!

 

Anca

Leave a Reply

