Viața bate filmul

chaosSunt o leneșă, recunosc. Îmi pun în minte să fac atâtea lucruri și nu reușesc să mă adun mai niciodată, iar după cum v-am și povestit anterior, cred că irascibilitatea mea e cauzată de comportamentul copiilor mei. O să râdeți de naivitatea mea, dar mereu am iubit copiii și aveam impresia că e ușor ca-n filme, să naști, să ai grijă de ei, să-i educi, să-i crești…hahaha, ce să vezi nu e chir așa. După cum v-am mai povestit, îmi iubesc copiii mai mult decât orice, dar jur că uneori am impresia ori că nu mai am mult de trăit. ori ca o să înnebunesc. Ei bine, sunt zile în care ai mei îmi “miros frica” și sunt atât de cuminți și de drăgăași încât mă simt prost că-i cert și că sunt rea cu ei uneori. Fericirea durează fix 10 secunde până Victor se duce să arunce câte ceva in WC, sau să deseneze pe perețti, să fure mâncare din bucătărie, să mănânce var de pe pereți și ideile lui sunt din ce în ce mai complexe, nu vă faceți griji. De Tudor nu mai zic, cred că are alergie la mine sau la ce-i vorbesc, căci ori nu mă aude niciodată, ori face mișto e mine. HAH! Abia aștept să fie adolescent.. NOT. E greu să trăiești înconjurată de bărbați, știti cum sunt expresiile alea gen eat, sleep, repeat-  la mine e, trezește-te la 7-8, schimbă bebelușul, fă-i de mâncare, schimbă iar, fă-i micul dejun lui Tudor și încearc să mănânci (nu o să reușești oricum), spală vase, rufe, fă curat, de mâncare, fii Einstein, Newton, Papapius, etc și mai găsește timp și pentru tin. A, da, fii și o soție bună, ascultătoare, care nu se plânge niciodată de nimic.. Aș vrea eu, dar nu mă pot abține.

 

Și la sfârșitul zilei, te îmbrățisează ambii copii, spunându-ți că te iubesc și te pupă până ești sufocată de iubirea lor și se șterg toate fărădelegile posibile, repeat. Uneori aș vrea să nu se mai termine momentele astea frumoase și să fie pace și liniște, dar cui îi plac toate astea? Mie, dar lumea îmi tot spune că o să treacă și o să fie bine. Va dați seama că devin serial killer dacă mă minte careva.

 

Viața e minunată, nu-i așa? v-am zis eu!

 

 

Anca

Leave a Reply

