Perfect imperfect

Stiu ca mi-am propus sa scriu mai des si ca o sa incerc sa va impartasesc cat de multe pot din viata noastra si a copiilor nostri, dar cumva nu reusesc sa imi organizez atat de bine timpul incat sa am vreme de tot ceea ce imi propun. Ultima perioada din viata noastra a fost nitel mai domolita si asta pentru ca am reusit sa ma mai odihnesc si in acelasi timp Victor a facut mari progrese in ceea ce priveste somnul lui. Am descarcareavut norocul de a imi reaminti de ce inseamna o noapte dormita cap-coada, dar pentru ca cobesc intotdeauna cand nu trebuie, trebuie sa recunosc ca au fost si nopti in care imi venea sa mor de somn. Cu toate astea, mi-am reprosat ca il invinuiam pe el, un biet suflet de un an si doua luni ca se incapataneaza sa nu doarma. Aveam impresia ca vibe-ul meu negativ il
afecta in unele zile si ca uneori au fost nopti groaznice si din cauza mea. Mi-am setat o  alta gandire si trebuie sa recunosc, a mai functionat in unele nopti si am reusit sa dirm chiar si cate 5-7 ore, ceea ce pentru mine se numeste paradis. Cu singuranta mindset-ul meu a fost total gresit, dar lucrurile de genul asta chiar nu le poti controla.

 

Asadar am avut si zile bune si zile mai putin bune, dar cred ca orice mamica stie deja asta. Cu toate momentele astea de liniste noaptea, ma trezesc din ce in ce mai obosita si lipsita de energie, de parca nam dormit de 1000 de ani, dar cu siguranta si asta o sa treaca daca nu ma stresez prea mult.

 

Urmaresc cu interes cateva bloguri cu mamici si viata lor si cam ce se intampla cu copilasii lor.. le urmaresc ca sa imi intaresc ideea de a fi mama normala. Absolut toate mamicile se confrunta cu teama, cu probleme ale copiilor, cu colici, cu oboseala, cu galagie, cu zile de stres continuu, dar din nou cred ca stiti asta deja.

 

Ma deranjeaza enorm idealul si perfectul, pentru ca din punctul meu de vedere chiar unele chestii nu sunt realizabile…. Dar hai sa va impartasesc cateva din ideile car-mi inunda mintea de cele mai multe ori..

  1. Copiii nu rad tot timpul si nici nu-s draguti 24/7, ba din contra. Sunt momente in care te intrebi ” De ce am vrut copii?!”… Gandurile astea trec, desigur, dar exista.
  2. Nu exista copii cuminti…sau cel putin ai mei nu sunt; au si momente in care se joaca frumos, in liniste, cu voie buna, dar majoritatea timpului nu veti auzi decat tipete, urlete si plansete, toate in acelasi timp.
  3. Nu poti sa ai grija si de tine si de copii si de casa, sa faci si de mancare si curatenie, sa te si machiezi, sa citesti o carte si sa mai faci alte inca 254654 lucruri intr-o zi. Cel mult sa ai grija de copii si sa mai faci un lucru sau 2 (dezamagitor, nu-i asa?)
  4. Curatenia nu se pastreaza oricat de obsedat de curatenie esti….Facem curatenie si in 2 milisecunde e mai dezordine decat era. Ce chestie vrajitoreasca, nu?
  5. Nu iti poti tine bebelusul in brate tot timpul, dar nici nu il poti lasa sa urle. Ei bine, eu fac un balans intre cele 2 situatii, asadar Victor mai si urla…destul.
  6. Nu exista sa nu ma enervez intr-o zi..chiar daca inainte asta era una dintre chestiile la care ma pricepeam, acum chiar u exista sa nu ma enervez.
  7. Copiii mici nu sunt genii. Asta inseamna ca la 1 an si 2 luni nu vorbeste, citeste carti si merge si mai si gateste… chiar nu, haha! Asa ca, Victor e perfect normal, merge de la 11 luni si stie cateva cuvinte, cred ca e suficient. Pe de alta parte, la 5 ani aproape, desi Tudor mai are multe de invatat, e mai cuminte in general in alta parte, vorbaret acasa si plin de energie..asa-s copiii, ce chestie.
  8. Femeilor nu le plac sfaturile primite de la alti oameni/mamici/parinti…mie personal chiar nu imi plac, ba chiar ma exaspereaza cand cineva isi da cu parerea in legatura cu modul meu de a fi parinte sau modul in care imi cresc copiii. Am si momente de geniu si momente de.. mai putin geniu, haha..

Asadar, universul meu e pe departe de a fi perfect, dar e perfectul meu imperfect. Am norocul de a avea langa mine atat familia, cat si pe tati care este suportul meu no1. Daca nar fi C. probabil m-as simti mai tot timpul inutila si stresata. Toate trec, sunt destule zile in sac.

 

Asadar, zambesc, a mai trecut o zi grea.

 

Anca

Leave a Reply

