Relax, take it easy…love is the key!

Am hotărât să iau o pauză de la social media în weekend, iar duminică m-am relaxat alături de Cristi și de copii, pentru că simțeam că sunt mega epuizată și că fac mult prea multe lucruri în același timp, iar asta o să mă epuizeze și mai tare pe zi ce trece. Zis și făcut, duminică am lenevit mai mult, dar nu atât de mult cum mă gândeam că o să fac. how-to-love-and-be-loved-featured

Cred că v-am mai zis, dar uneori simt că 24h nu sunt deloc suficiente pentru a face tot ce îmi propun, iar ultimile zile au fost mai mult decât stresante, deși nimic nu prevestea asta. Sâmbătă am observat că aparatul meu foto s-a stricat și m-a demoralizat puțin, mai ales că nu îmi permit să investesc și într-un obectiv nou, dar asta e, sunt alte lucruri mai importante. Duminică le-am făcut și baie băieților și ne-am distrat teribil cu fiecare în parte, Tudor abia aștepta să o revadă pe N. la grădi să-i arate cum s-a tuns și aranjat pentru ea, ce să mai, ca un adevărat cavaler, dar știți asta deja. Nu aveam speranțe că o să mă odihnesc, pentru că v-am povestit deja că Victor a revenit la obiceiurile vechi de nesomn, dar m-am odihnit cred vreo 3 ore, poate 4 legate. Luni dimineața, îl trezește tati pe Tudor și.. surpriză! tușește iar… strănută, e înfundat, super! Abia am scăpat de răceală..sau nu. A mers totuși la grădi pentru că și-a dorit mult să scape odată de acasă și de rutină.. peste vreo oră s-a trezit și Victor.. abia mai respira.. și mi s-a rupt sufletul din nou… Cum se poate să stăm în casă și să ne protejăm copiii cum știm noi mai bine..și dintr-o dată, luni dimineața să fie fix la fel ca acum 2 săptămâni..?! Evident, iar am mers la doctor, aceeași poveste de virus nemernic care iar ne izolează în casă și iar facem pe “roboțeii” (facem aersoli). Trebuie să recunosc, o clipă am crezut că nu mai știu ce fac și că avem ghinion aiurea, dar după cum am tot auzit de un miliard de ori, trece și perioada asta.. SPER!

Dacă ieri a fost zi încărcată, azi ar trebui să ne înconjurăm cu iubire, să ne facem cadouri, să ieșim la întâlniri romantice, să avem o seară plină de dragoste, etc.. asta dacă nu ești părinte de copii mici, pentru că altfel nu ai absolut nicio șansă să faci asta. Nu cred că trebuie să vă mai zic asta, dar copiii sunt pe planul întâi și abia apoi urmează restul.. Nici eu și nici Cristi nu ne dăm în vânt după ziua asta, în sensul că e o zi ca oricare alta în care ne iubim la fel de mult, fără a trebui să dăm sfoară în țară că facem te miri ce… Acum 2 ani de Valentine’s Day se presupune că l-am conceput pe Victor, deci suntem și romantici, ce să mai. Dar lăsând gluma la o parte, cred că nu e nevoie de o zi în care să concentrezi exagerat toate drăgălășeniile și iubirea, etc, nu mă înțelegeți greșit, n-am nimic cu cei care fac asta, dar ajungi la o vârstă și la un moment în viață când realizezi că zilele de genul acesta sunt fun dacă ești adolescent, dacă ești adult, e puțin mai greu să sărbătorești o zi de dragoste marțea, când a doua zi mergi la muncă și copiii la grădi.

În mod clar, azi e despre iubire peste tot. E un concept frumos, iar eu sunt o norocoasă că am 3 Valentine dates pentru seara asta în care o să ne delectăm cu o prăjiturică și o să ne îmbrățisăm și o să ne pupăm ca în orice altă zi. Astăzi vreau să ne relaxăm și să uităm pentru o clipă de necazuri și de tot ce e negativ, sigur ne va vindeca iubirea asta mare a noastră.

 

Asta vă doresc și vouă, mămici, să aveți o zi specială și să vă simțiți iubite azi și întotdeauna!

Leave a Reply

