Mama și copiii – primăvara mea –

kkA trecut ceva vreme de când nu v-am mai împărtășit din pățaniile noastre, dar totul a decurs oarecum normal, în limite, până acum 2 zile. Am și avut o groază de inspirație pentru blogul de make-up și trebuie să recunosc.. m-a acaparat. Cu toate astea, mi-am organizat timpul în așa fel încât cei mici să se bucure de mine cel mai mult și invers la fel. Ne-am distrat, am avut niște zile minunate în familie și ne-am bucurat enorm de timpul petrecut în 4, a fost magic!IMG_20170306_200238

A început și primăvara, iar astăzi sărbătorim  Ziua internațională a femeii  și ne bucurăm de toată atenția care ni se oferă. După cum v-am mai povestit, eu nu cred în zile de genul destinate pentru a sărbători ceva. O sărbătoresc și o iubesc pe mama în fiecare zi și îi sunt recunoscătoare pentru toată iubirea cu care ne-a înconjurat și ne înconjoară zi de zi. V-am mai spus, dar mama este stâlpul familiei noastre și fără ea, astăzi nu aș exista. Îi mulțumesc în fiecare zi că a luptat pentru noi și că nu a renunțat niciodată la noi, chiar dacă viața a fost extrem de nedreaptă, mai mult cu ea, decât cu noi, dar cu toate astea, cu fiecare an ce trece e din ce în ce mai iubitoare, din ce în ce mai puternică și este cel mai muncitor om pe care îl știu. Ar face orice să ne fie bine și nu, n-am să o sărbătoresc numai de 8 martie!

De când am devenit mamă acum 5 ani, am realizat că nu este nimic mai important decât dragostea familiei care te înconjoară. Astăzi le mulțumesc tuturor femeilor care sunt mame iubitoare și femei puternice, muncitoare și frumoase în fiecare zi. Le mulțumesc pentru toate zâmbetele și momentele fericite pe care le-am împărtășit. Știți deja, dar eu am 2 mame acum, pe care le iubesc la fel de mult și cărora le mulțumesc pentru toată dragostea pe care mi-o oferă.

Snapchat-645494476

Săptămâna noastră nu a început deloc grozav, după cum bine știți, după câteva zile de voie bună și fericire, copiii mei s-au îmbolnăvit iarăși, cu toate că am avut grijă să le fie bine. Duminică seara am fost extrem de frustrată și dezamăgită de mine mai ales, pentru că nu pot face nimic să evit situații de genul. M-am simțit groaznic de rău să-mi văd puii suferind iarăși.. și parcă cu fiecare răceală pe care o capătă, devine din ce în ce mai rău, ieri au fost triști si fără vlagă, supărați că iarăși stăm să aflăm cât de rău poate deveniSnapchat-489657331, fără poftă de viață sau de mâncare, iar spre seară parcă a fost puțin mai bine. S-au și odihnit cât de cât, pentru că au fost epuizați, iar astăzi a început îngrozitor… amândoi, cu febră atât de mare, încât au încălzit toată camera. Am crezut că va fi mai bine, dar se pare că ne îndreptăm spre mai rău și chiar sunt supărată pe mine, pe timp, pe viruși, pe tot.. Cu toate astea, m-au luat în brațe, Tudor mi-a spus trezindu-se  mami, te iubesc!  iar mai târziu la multi ani, mami!  și mi s-a topit inima. Cum să fiu supărată și slabă, atunci când ei, cu toate simptomele urâte, îmi zâmbesc și mă iubesc, ca în orice altă zi. .. Momentele de genul acesta le păstrez aproape de inima mea și n-aș schimba nimic din viața mea, ba din contră, aș pune pe  repeat  toate momentele de drăgălășenie și iubire. E o onoare pentru mine să am norocul de a avea o familie atât de frumoasă și chiar și atunci când am impresia că nimic nu merge bine, copiii mei sunt acolo să-mi ofere pupici și îmbrățișări și mă liniștesc întotdeauna cu veselia lor! Ce altceva mi-aș putea dori? Vă zic eu: sănătate și atât.. nimic altceva..
img_20160824_170652

Astăzi este despre iubire și eu îmi primesc doză dublă de dragoste astăzi, sperând că mâine voi avea doi războinici năzdrăvani și jucăuși, care îmi zâmbesc cu sufletul. Vă doresc și vouă, tuturor femeilor din lumea asta, putere, sănătate și sper să fiți înconjurate numai de iubire și frumos.. o meritați, chiar dacă poate unele din voi nu o credeți, dar sunteți mame minunate și femei incredibile! Păstrați-vă sufletul frumos și inima plină de bucurie, iubiți-vă mamele și copiii în fiecare zi din ce în ce mai mult și sper să aveți o primăvară caldă, plină de realizări!

 

 

 

 

Love always wins.

 

Cu dragoste,

 

Anca.

Leave a Reply

