“Nu sunteți o mamă cool!”

o-AMY-POEHLER-COOL-MOM-facebook-1024x512

Wow, a trecut ceva timp de când n-am mai pășit pe aici, dar sincer nici eu nu mai știu cum să îmi împart timpul. i s-a întâmplat o chestie mult prea amuzantă ca să nu o împărtășesc cu voi așa că, să vă țineți bine.

O să vă pregătesc puțin înainte și o să vă spun de pe acum că sunt o mămică destul de severă și grijulie în același timp, chiar dacă “practic” meseria asta de mai bine de 5 ani. Vine căldura, deci cu siguranță o să ieșim din ce în ce mai des pe afară, prin parcuri, pe la plimbări etc. O să recunosc, nu îmi plac parcurile mari penru că sunt aglomerate, iar dacă ies doar eu cu cei mici, nu pot să am 10 ochi să mă uit peste tot, așa că restricționez accesul lui Tudor în anumite zone, mai ales cele care sunt în afara ariei mele de acoperire.

Săptămâna trecută, am prins ceva zile frumoase și am ieșit prin parc cu copiii, iar în timp ce Tudor se distra cu câțiva prieteni de-ai lui, mă jucam și eu cu Victor. La nici un metru de noi erau vreo 4 fete, care aveau maxim 13 ani, dar e chiar puțin probabil să fi avut mai mult de atât… ele, domnișoarele mega educate, înjurau ca la ușa cortului și zău că am încercaat să le ignor, să le evit, dar mi-au atras atenția și a trebuit să le spun să înceteze, pentru că nu e demn de o domnișoară să înjure, așa că am insistat să nu o mai facă și să nu mai deranjeze. Nici n-am terminat de zis ce-aveam de zis și una din ele s-a uitat din cap până-n picioare la mine și mi-a zis “Nu sunteți o mamă cool!”.. nici n-am știut cum să reacționez, că au plecat dar chiar nu înteleg ce legătură are educația cu a fi mamă cool sau nu. Poate m-a crescut greșit mama pe mine, habar nu am dar chiar am rămas surprinsă. Nu mai zic, Cristi a râs copios atunci când i-am povestit, dar eu una n-am fost așa amuzată.

Simt nevoia să menționez, sunt și nu sunt e acord cu unele chestii, dar pur și simplu îmi place să știu că băieții mei o să fie educați cât e cât și vreau să fiu overprotective, mai ales că nu știi niciodată ce se poate întămpla chiar și cu tine lângă copil. Multe dintre mămici mi-au sugerat s-o las mai moale și să-i las pe copii să mai facă și ce vor.. Deci ar trebui să mă așez pe o bancă și să mă joc pe telefon și să sparg semințe și să-i las pe cei mici să meargă unde vor, că doar sunt în parc, nu e ca și cum ar putea să fie vreun personaj dubios pe acolo. Nu mă înțelegeți greșit, chiar dacă sunt overprotective, înțeleg și nevoia copiilor de a avea puțină libertate și nu sunt atât de strictă mereu, ba chiar până să îl avem pe Victor am fost tare moale și mereu mi-era greu să zic nu. Îi iubesc pe amândoi enorm și nu știu ce m-aș face fără ei, nu vreau să dau greș ca părinte, dar nu sunt nici absură. N-o să vin eu să vă zic să faceti ceva anume, pentru că sunt pe departe de a fi o mamă perfectă, dar încerc să fiu pentru copiii mei. Nu fac crize când mai scapă câte ceva pe jos, îi mai las și singuri să se joace la ei în cameră, nu mă mai panichez la orice zgârietură și le mai dau dulce din când în când. Dacă asta mă face o mamă nasoală și deloc cool, atunci așa să fie, eu chiar sunt fericită că pot să fac parte din viața copiilor mei, așa cu bune și rele.

Nu vreau să credeți că desconsider vreo mămică sau ceva de genul, la urma urmei fiecare știe cum vrea să-și crească odraslele.. și da, sunt o înțepată uneoriși mă stresez enorm de tare, pentru că nu îmi permit să fac greșeli atunci când îi am în grija mea. Poate că exagerez, poate că greșesc, poate că ar trebui să schimb anumite lucruri, dar mereu o să vreau binele băiețeilor mei, deci cu siguranță “Nu ești o mamă cool!” n-o să mă afecteze ever în viața asta, dar cu siguranță e ceva ce nu voi uita prea curând…

Aș avea multe de zis, dar număr zilele până la ziua mea de naștere, ca să mai cresc puțin în minte și suflet.. (glumiță) și merg să fiu o mamă cicălitoare pentru ai mei băieți!

 

Cu drag,

 

Anca!

Leave a Reply

